WIE BEN IK? Jouw persoonlijke coach

WIE BEN IK? Jouw persoonlijke coach

WIE IS PIEN

EVEN VOORSTELLEN

EN IK BEN PIEN!

In het kort:
Moeder van twee super pubers, vrouw van een sportieve man. Zelf heb ik op nationaal niveau gesport en steek ik al mijn kennis, vaardigheden, ervaring en enthousiasme in mijn vak om een ieder zo goed mogelijk te helpen welk doel dan ook te behalen.
Om mijn huidige en toekomstige cliënten nog beter te kunnen begeleiden ben ik in september 2019 gestart met de 4 jarige Hbo-opleiding Fysiotherapie.  Deze opleiding heb ik met goed resultaat behaald in 2023.

MIJN WERKERVARING

Op sportgebied:

Personal training, revalidatie training, corrigerende houding specialist, gewichtsconsulente, zwemles aan kinderen en volwassenen, gehandicapten zwemmen, revalidatie training in het water. Aerobics, bodyshape, BBB, step, spinning/rpm, fitness, bootcamp, ouderengymnastiek, zwanger & sport, bodypump, Tae bo, aquabootcamp, aquajoggen, aquarobics, zwemtechnieken en nirvana yoga.
Daarnaast werkervaring in HR, Pr- en Marketing, Sales en Management.

Pien - Personal Training - Pauline - Wie is Pien

HUIDIGE OPLEIDING:

2024 september starten met Specialisatie Parkinson

2019-2023 Fysiotherapie

GENOTEN (SPORT-)OPLEIDINGEN

Fittergy coach (sportvasten en Vegan Flex)
Vitakruid Orthomoleculair voedingsadviseur,
NASM Corrective excercise specialist
NASM Personal trainer
EFAA, Nirvana Fitness Instructor
Chivo runners’s High
EFAA,Club Bell trainer, KettleBell Trainer, AFN/EFAA Aerobic fitness professional
Orthomoleculare voedingsadviseur
Workshop Wim Hof
AALO Step Presenter, AALO Aerobic Master & Manager, AALO fitness level 1-5, AALO Bodyshape
KNZB allround zweminstructrice
Yoga pre-teacher training door Johan Noorloos in Amsterdam

 

Pien Personal Training - Balans 2

Hobby’s

Fitness, wielrennen, (open water) zwemmen, skiën, interieur styling, tuinieren en natuurlijk lekker koken.

 

ERVARINGEN KLANTEN

{

Via Facebook kwam ik in contact met Pien. Na mijn hernia van vorig voorjaar kon ik wel wat hulp gebruiken hoe weer veilig en fijn te bewegen. Wat kan ik en hoe moet ik het doen?
Met hulp van Pien ga ik na 5 weken al behoorlijk de goede kant op. Ik zit al veel beter in mijn vel en ben ik soepeler aan het worden. Naast de uurtjes met Pien oefen ik veel thuis en ga regelmatig naar mijn eigen sportschool. Bedankt Pien voor je goede adviezen en je fijne en gezellige sportuurtjes! Ik kan je van harte aanbevelen.

{
Wilma