Pien Personal Training AFVALLEN

TIJD OM FIT TE WORDEN

MET PIEN PERSONAL TRAINING

Personal Training

Wilt u ook werken aan u zelf en gezond oud worden? Sterk, vitaal, fit en een gezonde leefstijl volhouden wat bij u past? Gerichte revalidatie training, afvallen, meer spiermassa? Of heeft u juist iemand nodig die u helpt zodat u gericht beweegt en u doelen bereikt? Pien Personal Training helpt u daar graag bij.

Corrective exercises in geval van disbalans

Corrigerende exercise (oefeningen) is een techniek die gebruik maakt van een goed begrip van anatomie, kinesiologie en biomechanica om bewegingscompensaties en onevenwichtigheden aan te pakken en te corrigeren om de algehele kwaliteit van beweging tijdens trainingen en in het dagelijks leven te verbeteren.

Daarnaast kan de training bestaan uit

Rekken, strekken, dynamische warming up en/of YOGA oefeningen.

SMR self myofascial release

Met een lacross bal en/of foamrol maken we bepaalde punten in het lichaam soepel, drukpunten. Hiermee zorgen we ervoor dat de lenigheid en bewegingen van de spier verbeterd wordt. En indirect gaat de beweeglijkheid van de gewrichten beter.

Core stability

Versterken van onze rug- en buikspieren ofwel ons fundament !

Balansoefeningen

Het woord zegt het al oefenen van het evenwicht.

Plyometrische oefeningen

Deze zijn belangrijk om de spieren een snelle, krachtige en explosieve beweging aan te leren op een gecontroleerde manier. De belastbaarheid van pezen, kapsels en gewrichten wordt hiermee vergroot.

SAQ speed agility quickness training

Onze aansturing vanuit de hersenen naar de spieren behouden en ontwikkelen (uitdagen)

Kracht

Dit trainen we veelal in circuitvorm om een trainingsprikkel te geven aan het hele lichaam voor een Total Body Workout.

Pien Personal Training - Balans 1

ERVARINGEN KLANTEN

{

De laatste vijf jaar bestonden mijn sportactiviteiten vooral uit korte ‘sprintjes’ achter peuters aan, het al dan niet onder lichte dwang heen en weer sjouwen van kleine kinderen en het van de trappen zeulen van allerhande speelgoed en andere kindzaken. Ik beoefende dus niet bepaald topsport. Aangezien de sprintjes door de opgroeiende kinderen wel serieuzer begonnen te worden, werd het echt tijd om iets aan de conditie te gaan doen. Op zich is het fanatieke ‘Bootcamp’ dan niet wat als eerste op je ‘probeerlijstje’ staat.
Pien had echter dé oplossing voor niet-sporters als ik: namelijk ‘bootcamp light’! En dat besloot ik te gaan proberen, ondanks divers proestgelach van collega’s (Jij… – bootcamp??? Pfffhahahaha). Toch wel wat gespannen, fietste ik naar de eerste les. Na een uur alle spieren gevoeld te hebben, voelde ik me tot mijn grote verrassing als herboren! En ondanks de spierpijn de volgende dag, was ik er gelijk van overtuigd: hier ga ik mee door!
Wat bootcamp zo bijzonder maakt? Je bent lekker buiten, je hebt steun en gezelligheid van de medesporters. Daarnaast werk je jezelf zeer zeker in het zweet, maar toch anders dan in een sportschool. Je traint je hele lijf op je eigen niveau.
Natuurlijk kijkt Pien daarbij wel of je jezelf genoeg uitdaagt. Doordat de groepen niet al te groot zijn, krijg je nuttige persoonlijke tips waardoor blessures minimaal zijn, je het beter vol kunt houden en je je spieren beter traint.
Ik kan het – sporters en vooral ook niet sporters – absoluut aanraden!

{
Nataschja Kranenburg